Főiskola pszichopedagógia-oligofrénpedagógia szakán. Ezt egyetemi speciális pedagógia szakkal (ELTE), mentortanári szakvizsgával és más (nem szakirányú) képzésekkel egészítettem ki.
1984 óta, másfél év megszakítással, folyamatosan gyógypedagógusként dolgozom. Ebből 1997.09.15-től a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat 18. Kerület Tagintézményében, azelőtt teljes, 2022. szeptembertől pedig félállásban.
Fejlesztő pedagógus munkakörben 3-18 éves gyerekekkel foglalkozom, akik tanulási nehézséggel küzdenek. Óvodás és iskolás, kerületi intézménybe járó gyerekek pedagógiai szakvizsgálatát és terápiáját végzem. A problémák, a korosztályok, a diagnosztikai és terápiás lehetőségek munkakörömben nagyon sokrétűek. Ide tartozik legfőképpen az óvodás és általános iskolás korosztály pedagógiai vizsgálata és fejlesztőpedagógiai ellátása.
Érdeklődési köröm szerteágazó. Ezen belül kiemelkedően érdekelnek az alternatív pedagógiai módszerek (jóga, Agykontroll, kineziológia, relaxáció, nagymozgások, figyelem, tanulási képességek fejlesztése). Foglalkoztat a tanulási nehézséggel küzdő, ugyanakkor tehetséges gyerekek ellátásának kérdése is. Érdekelnek a magyar néphagyományok, különösen azok pedagógiával kapcsolatos, és abban jól használható részei (népmesék, népdalok, népi gyermekjátékok, az évkör és annak analógiái).
Foglalkoztat az összefüggések feltárása a különféle területek között. Különösen fontosnak tartom a megalapozott elméletre épülő gyakorlatot, az ismeretek rendszerezését és alkalmazását. Magam is rendszeresen végzek relaxációs, meditációs és jóga gyakorlatokat.
Mindemellett arra törekszem, hogy további folyamatos személyes és szakmai fejlődésemre is tudjak időt, energiát szentelni.